موفقیت با استفاده از گوگل ادوردز: داستان موفقیت شرکت Ariest

داستان موفقیت با گوگل ادوردز
ارسال شده توسط: سید محمد قائمی دیدگاه ها: 0 دیدگاه

موفقیت با استفاده از گوگل ادوردز: داستان موفقیت شرکت Ariest

Ariest یک استارتاپ نوپا در زمینه تولید دستگاه های قهوه خانگی هوشمند است. استارتاپ های نوپا تمایل دارند که در زمان بسیار کوتاهی از ایده های خاص و منحصر به فرد خود رونمایی کنند و آن را فراگیر سازند تا بدین شکل از سرقت ایده شان توسط رقبای با سرمایه های هنگفت جلوگیری کنند.

در دنیای استارتاپ زمان حرف اول را میزند. بارها شده که دو ایده بسیار خوب در مدت زمان بسیار کوتاهی از هم پیاده سازی شده اند اما ایده ای که توانسته در مدت زمان کوتاهتری مراحل معرفی خدمات خود را به درستی انجام دهد به استارتاپی موفق تبدیل شده و دیگری از گردونه رقابت حذف شده است.

Ariest هم درست در این موقعیت قرار داشت. شرکتی نوپا با ایده ای بکر. مشتریان هدف این استارتاپ را ساکنین خانه های مدرن ، افراد پرمشغله و اغلب جوانان تشکیل می‌دادند. قاعدتا برای این قشر به روز که هر لحظه در جریان خبرهای مهم هستند بهترین روش آگاه سازی ، جلوی چشم قرار گرفتن و زیاد دیده شدن است.

 امروزه پرفروش ترین و معتبر ترین شرکت تولید دستگاه های قهوه ساز هوشمند در دنیا Ariest است. این شرکت در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته نبض بازار را به دست بگیرد اما موفقیت این شرکت چگونه رقم خورد؟

گروه استارتاپی Ariest  زمان را به هزینه ترجیح دادند

گروه استارتاپی Ariest  برای افزایش سهم بازار خود شروع به تحقیقات میدانی بسیاری کردند. آن ها تصمیم داشتند که سریع ترین روش تبلیغاتی را به منظور آشنا سازی جامعه هدف با محصول خود انتخاب کنند. آن ها با آنکه می‌دانستند روش های سریع احتمال دارد هزینه های بیشتری به همراه داشته باشند، پذیرفته بودند که این هزینه را برای موفقیت و نمایش محصول خود بپردازند.

محصولات این شرکت دارای مزایای رقابتی بیشماری بود که مطمئنا با معرفی صحیح میتوانست خیلی سریع جایگزین دستگاه های قهوه ساز قدیمی شود. این گروه مطمئن بود که اگر بتواند روش تبلیغاتی سریع و پربازده خود را برگزیند سرمایه گذاران متعددی تمایل به سرمایه گذاری بر روی محصول آنها پیدا خواهند کرد. لذا شروع به بررسی دقیق تر روش های تبلیغاتی کردند.

گوگل ادوردز انتخاب اول گروه Ariest 

گروه Ariest  به دلیل ماهیت استارتاپی بودنش اعضای پیگیر و مطالعه گری داشت. اعضای این تیم با بررسی های فراوان دریافتند که عمده مخاطبین این محصولات روزانه حداقل 5 دقیقه الی سه ساعت با جستجوگر گوگل در ارتباط هستد. در یکی از جلسات طوفان فکری این تیم  جرقه ای در ذهن سارا السون ، مدیر محصول این شرکت خورد.

او به تیم گفت که اگر همه مخاطبین ما نقطه مشترکی به نام گوگل دارند چرا ما در گوگل به سراغ آنها نرویم؟

این جرقه زمینه ساز انتخاب تبلیغات گوگل ادوردز ، سریع ترین و تضمینی ترین روش برای مشاهده شدن وب سایت گروه Ariest  به مشتریانش شد. در کمتر از یک هفته اعضای تیمAriest  توانستند مجموعه ای از کلمات پر جستجویی که توسط مخاطبین‌شان هر روزه جستجو می‌شده را پیدا کنند. آن ها این کلمات را در کمپین تبلیغاتی گوگل خود ثبت کردند و سایت حرفه ای آنها در عرض 24 ساعت به صفحه اول گوگل آمد!

رشد 320 درصدی فروش در تنها دو ماه با استفاده از گوگل ادوردز

با شروع کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز داستان موفقیت Ariest  هم آغاز شد. هر روز ترافیک وب سایت بیشتر از گذشته شد و در کمتر از دو ماه نمودار فروش رشدی 320 درصدی را نمایش می‌داد. اما این پایان ماجرای موفقیت نبود.

درست چهار ماه بعد از شروع تبلیغات گوگل ادوردز  ، یک سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری بر روی محصولات جدید این شرکت با مبلغ شگفت انگیز 10 میلیارد دلار شد!

و این یعنی داستان موفقیت تنها با یک انتخاب درست.

هم اکنون تنها 8 ماه از آغاز تبلیغات گوگلی این شرکت میگذرد . این شرکت در این مدت نه تنها دست از تبلیغات گوگل برنداشته بلکه برای همه محصولات خود کمپینی جداگانه راه اندازی کرده است و سعی میکند هر روز دامنه مشتریان خود و سهم بازارش را با این روش تبلیغاتی افزایش دهد. منتظر شنیده شدن نام این شرکت و محصولاتش در آسیا و حتی کشورمان ایران هم باشید.

یکی از شرکت‌های معتبری که در ایران به ارایه خدمات گوگل ادوردز (تبلیغات در گوگل) برای کسب و کارهای نو و استارت آپ ها می‌پردازد، سایت پارس ادوردز است که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات گوگل فعالیت می‌کند. همچنین برای آموزش تبلیغات در گوگل ادز نیز می‌توانید به وبلاگ پارس ادوردز مراجعه کنید و از مقالات و فیلم‌های آموزشی این سایت به صورت رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنالیز رایگان سایت شما و رقبا

دوست دارید بدانید رقبا چه برتری هایی نسبت به شما دارند؟

کاملا رایگان سایت شما و رقبا را بررسی می‌کنیم.متوجه خواهید شد رقبا چه اقدامات مفیدی کرده اند که از آن بی خبرید!
فقط کافیست آدرس ایمیل و آدرس وبسایت خود یا رقیبتان را وارد کنید.