ارسال شده توسط: سید محمد قائمی دیدگاه ها: 0 دیدگاه تاریخ ارسال: 2 شهریور, 1394
چند راه سریع برای تقویت یک برند در فضای مجازی
برند شما نشان دهنده و در بر گیرنده تمامی فعالیتهای تجاری شما است. نامی که برای شرکت خود انتخاب کردهاید…
برند شما نشان دهنده و در بر گیرنده تمامی فعالیتهای تجاری شما است. نامی که برای شرکت خود انتخاب کردهاید، شعار تبلیغاتی، رنگهایی که در لوگوی برند و طراحیهای خود بکار بردهاید و محتوایی که منتشر میکنید، جنبههای بصری و پیام برند شما را انتقال میدهند. ساخت یک برند بی نقص بسیار زمانبر است ولی با اینحال باید یک سری اقدامات را به منظور تقویت برندی که دارید را انجام دهید، کارهایی که در نهایت باعث میشوند شما بتوانید در عرصه تجارت خود به نیکی شناخته شده و در نهایت به موفقیت دست یابید.
برای رسیدن به یک برند موفق لازم است تمام اقدامات شما برای شناخته شدن، یکپارچه باشد. بنابراین درنظر داشته باشید که هر اقدامی چه بوسیله روشهای کلاسیک بازاریابی و چه در فضای مجازی انجام میدهید باید مطابق هم باشند. در ادامه نگاهی دقیق به پنج روشی میاندازیم که از آنها در بازههای زمانی کوتاه برای تقویت برند خود در وب میتوانید استفاده کنید.
قرار دادن جنبههای بصری برند در جایگاههای صحیح.
جنبههای بصری برند شما، ابزارهایی محکم برای پشتیبانی از چیزی که شما به دنبال دست یابی به آن هستید، به شمار میروند. مشتریان، برند شما را بواسطه نشانههای شما میشناسند، طرح و رنگهایی که استفاده میکنید باید تداعی کننده شما باشند. به همین منظور باید از خود بپرسید که :
آیا طراحیها از طرح و رنگ لوگوی من الهام گرفته است؟
لوگو در مکانی که باید باشد، قرار گرفته؟ در ایمیل یا پروفایل رسانههای اجتماعی شما به چشم میآید؟
ظاهر حساب کاربری توییتر و فیسبوک شما نشان دهنده طرح و رنگ لوگوی شما است؟
دیدگاهتان را بنویسید